31 Temmuz 2011 Pazar

Dr. Öz'ün ilkeleri ve hastalarına tavsiyeleri:

Dr. Öz'ün ilkeleri ve hastalarına tavsiyeleri:
New York`ta yerleşik dünyanın bir numaralı kalp cerrahlarından MEHMET ÖZ , yüzlerce başarılı kalp ameliyatının yanı sıra son olarak "yapay kalp mucizesi"ne de imza attı....
Dr. Öz'ün de içinde bulunduğu ekip, Amerika'da 59 yaşında bir hastaya yapay kalp nakletti.
Ø       Sigara içeni ameliyat etmem. Sigarayı bakmayan hastayı  kesinlikle tedavi etmem. Sigaranın belki de en büyük düşmanlarından  biriyim... Çünkü insanı öldüren bir şey. Hasta  kendini öldürmeye karar verdiyse ben ne diye onun için uğraşayım ki, şifa bekleyen onca hasta var, enerjimi onlara harcarım.
Ø       Sevgisiz insanin kalp riski yüksek. İnsanlara severek kızarım.  Herkesin de böyle yapmasını tavsiye ederim. Çünkü sevgisiz, kötülük düşünen, beddua ve küfür eden insanin kalp krizi riski ve ölüm oranı çok daha yüksek.
Ø       Dua etmek insani iyileştirir. Ben inançlı biriyim. Her ameliyatımda  mutlaka dua ederim... Bence duanın, meditasyon gibi şifa gibi, iyileştirici  özelliği var... Ameliyat sonrası  hastalarıma da mutlaka dua ettiriyorum. Bunun sağlıklarına çabuk kavuşmalarında müthiş bir etkisi var.
Ø       Doğu tıbbı çok gerekli. Ben de " klasik " tip adamıyım ama  alternatif yani tamamlayıcı tip yöntemlerini reddetmiyorum.  Akupunktura yüzde 100 inanıyorum... Çinliler bu minnacık iğnelerin sırrını  çözmüş. Ama bu tür tamamlayıcı tedavilerde insanın istemesi çok önemli. Doğu   tıbbında özgür irade ön planda.   
Ø       Hipnoz etmeden ameliyat etmem. Ben ve ekibim ameliyatlarım öncesinde  hipnoz kullanıyoruz... Çünkü hasta heyecanlanıp kalp krizi geçirebiliyor.  Sakinleştirici verdiğimde de sorunu geçici olarak çözmüş gibi oluyorum ama  kökenine inmediğim için problem devam ediyor... O nedenle hipnoz yapıp  sorunun kaynağına iniyorum.Hasta daha çabuk sağlığına kavuşuyor.  
Ø       Her gün aspirin içmeli. Hayatımda ilaç kullanmadım. Zorda  kalmadıkça kimseye de tavsiye etmem. Ama herkese hergün mutlaka bir aspirin  içmesini salık veriyorum. Ben de içiyorum. Aspirinin kanı sulandırdığını  biliyorduk ama şimdi yeni faydalarını da öğreniyoruz. Örneğin, vücuttaki  birçok doku tahrişini önlediğini yeni öğrendik. Aspirin ömrü uzatıyor.
Sağlıklı beslenme dikkat edilecek önemli konular:  
Çay yerine ıhlamur içilmeli. Günde en fazla iki çay ya da kahve  içebilirsiniz. Fazlası zararlı. Ancak ıhlamur kesinlikle zararlı değil,  dilediğiniz kadar için...
Sarımsak müthiş bir bitki... Vücudu koruyan hücreleri destekliyor, tansiyonu düşürüyor. Sarımsaktan çıkan maddeyi yüksek tansiyonlu kişiye  kullandığımızda, tansiyonu hemen düşüyor. Her gün birkaç diş sarımsak  yenmeli...  
Başka bir mucize sebze de ayşekadın fasulye. Türkiye'de bol  üretilen bu sebze bence her öğün, özellikle de çiğ olarak mutlaka sofrada  bulunmalı. Vücuda müthiş yararlı bir bitki...  
Semizotu da içindeki Omega 3 nedeniyle son derece faydalı. Çiğ yenirse, daha da yararlı. Biz her gün ailecek öbek öbek çiğ  semizotu yiyoruz.
Et yiyecekseniz, yanında mutlaka çiğ domates de olmalı.  Çünkü domatesin içindeki Lcyopin adlı antioksidan, etteki zararlı Omega 6 'ları yararlı hale dönüştürüyor.
Kayısı çok yararlı ancak 1 günde 1 avuçtan fazla yenmemesi  gerekiyor.
Karpuz ve kavunda ise ince bir dilim tercih edilmeli.
Üzüm ve muz, çok yüksek dozda seker içerdiği için daha az  tüketilmeli.
Her sabah aç karnına içilen bir bardak ılık suyun ardından bir  avuç ceviz çok iyi gelir. Ben her sabah alıyorum.
Artık sütün de “Sağlıklı olanı" çok zor bulunuyor. Hayvanlara verilen hormon ve antibiyotikler süte karışıyor ve saflığını yok  ediyor. Çocuklara soya sütü içirilmeli... 35 yaşın üzerindekilere sütün  içindeki laktoz pek iyi gelmiyor. Laktozu alinmiş süt yerine ise de bol bol su içilmeli.  
Balık hariç, kırmızı etle beyaz et aynı. Çünkü hem danaya, hem de tavuğa  yüksek dozda hormon ve antibiyotik veriliyor. Et yenecekse, hepsi yenebilir.   Fark etmez! Beyaz pirinç ve beyaz un son derece zararlı. Çünkü her ikisi de  yanınca şekere dönüşüyor. Yani ha avuç avuç toz şeker yemişsiniz ya da pilav ya da beyaz undan yapılan ekmek... Arada fark yok. Pilav ve ekmek için esmer un ya da esmer pirinci tercih edin.  
Lahana zayıflamak için çok ideal. Hazmı zor olduğu için tıkar ve kalorisi  çok düşük. Şişmanlık en az sigara kadar tehlikeli. Hatta sigaradan da çok. İdeal kilodan daha düşük kilolu olan insanlar uzun ömürlü  oluyor...

İdeal rejimler 1 haftada 1 kilo verdiren rejimlerdir. Diğerlerine  aldanmamak lazım. Eğer haftada 1 kilodan fazla kaybediliyorsa, vücuttan sadece su kaybediliyordur dikkat!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...