8 Mart 2011 Salı

Tarkan-Çok ararsın beni

Tarkan-Çok ararsın beni

Kimse çekmez seni, çektiğim gibi

Kimse sevmez seni, sevdiğim gibi
Bile bile köle ettim kendimi
Sende hint kumaşı sandın kendini


Çok ararsın beni, çok

Çok beklersin beni, çok
Çok ararsın beni, çok
Çok özlersin beni, çok
Çok, çok, çok…


Her gün başka biri, yeni sevgili

Sözleri hep yalan, yalan gözleri
Ne sevdiği belli, ne sevmediği
Bende şimdi buldum, başka birini


Sevgi dedin sevdalandık

Sevda bizle kilo ile
Bağlan dedin bağlanıverdik
Metre metre urgan ile
Şimdi ahlar vahvahlar
Bu eyvahlar boşuna
Tak sepeti koluna
Herkes kendi yoluna


Her gün başka biri, yeni sevgili

Sözleri hep yalan, yalan gözleri
Ne sevdiği belli, ne sevmediği
Bende şimdi buldum, başka birini
Nostaji1992

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...