12 Mart 2011 Cumartesi

Tarkan-İstanbul Ağlıyor

Tarkan-İstanbul Ağlıyor
Sen gideli buralardan 
Yolunu gözlemekteyim 
İstanbul ağlıyor 
Yastayım sevgilim 

Hala seninim, delinim 
Bıraktığın gibiyim 
Çıkmaz sokaklarında kayıp 
Derbeder haldeyim 

Sen gideli bu aşktan 
Kalbimle harpteyim 
Yokluğun ölümden beter 
Buz tuttu yüreğim 

Hala seninim, delinim 
Bıraktığın gibiyim 
Çıkmaz sokaklarında kayıp 
Derbeder haldeyim 

Rüzgar ol es püfür püfür 
Yağmur ol da bul beni 
Geceleri rüyalarıma gir 
Öpüp okşa, sev beni 

Sen gideli bu şehirden 
Ötmez oldu bülbüller 
Doğmadı güneşim batalı 
Açmaz oldu güller 

Hala seninim, delinim 
Bıraktığın gibiyim 
Çıkmaz sokaklarında kayıp 
Derbeder haldeyim 

Unutmadım, unutamadım 
Dinmedi fırtınam içimde 
Başucumdaki resmin 
Duruyor aynı yerinde 

Hala seninim, delinim 
Bıraktığın gibiyim 
Çıkmaz sokaklarında kayıp 
Derbeder haldeyim 

Rüzgar ol es püfür püfür 
Yağmur ol da bul beni 
Geceleri rüyalarıma gir 
Öpüp okşa, sev beni
2007
Albüm:Metamorfoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...