İlk öncelikle herkeşlere merhaba.
Taktiğimize başlayalım. Servere 1.olan 750-1000 arası servere üye olun. Tr1 gibi.
Ödevler iptal,
Merkez Binası 2,
Merkez Binası 3,
Askeri Üs 1,
Kışla 1.
Sonra hediyeler ile 7 Lejyoner basın. 7 Lejyoner ile korumaları bitmiş köylere saldırın veya bitmek üzzere olanlar için bekleyin. Sürekli yağma yapın ve yakınızdakilerle anlaşmalar yapın. Birlik kurucam gelir misin gibi şeyler Sonra üretim basalım. Arada da asker basın. 14 Lejyoner olsun. Askerleri 3'er 5'er yollayın. Biliyorsunuz ki yağma her zaman full gelmiyecek. Üretim basıyoruz. Üretimleri 2-3 yapalım. 40-45 civarı olsun. Tabii başta biraz da Sığınak basaıcaktık. O Sığınağı 10 yapalım. Sonra askere devam. Asker sayınızı 50 yapın. Pretoryan hazırlıkları yapın. Ama arştırmayın, biraz daha üretimden ve yağmadan sonra araştırabilrsiniz. Üretimler 70-80 olur büyük olasılık. Bence bu kadar üretim yeterli. Sonra tekrar arttırıcağız tabisi. Hemen Pretoryan sayısını arttırın. Şöyle bir durum olsun:60 Lejyoner 30 Pretoryan. Tehlike altında iseniz Pretoryan'ı Kahraman yapın. Defansa ve Def-Bonus'a verin ve üretimleri arttırın. Devamını yazıcam. Bu taktiği şu anda uyguluyorum. Bana aittir.